سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذکیانی:

پزشکیان به دنبال احیای اصلاحات نیست

یک استاد دانشگاه گفت: معتقدم که رئیس جمهور منتخب مردم به دنبال احیای اصلاحات نیست.

غلام رضا ذکیانی استاد دانشگاه در نشست واکاوی گفتمان دولت چهاردهم گفت: آنچه در مورد پزشکیان توجه من را جلب کرد این بود که در محیطی که از او انتظار واکنش رادیکال داشتند، گفت که من ذوب در ولایت هستم. برداشت ما این بود که این عبارت رأی‌ها را می‌ریزد. اما مهم این است که پزشکیان به دنبال احیای اصلاحات نیست. او آمده تا ایران را زنده کند.

ذکیانی افزود:  همه کسانی که دلشان برای ایران می‌سوزد باید خدمت کنند. وقتی مقام معظم رهبری از دولت جدید حمایت کردند تا برای روی کار آمدن دچار حاشیه نشوند بیانگر آن است که پزشکیان با ملاحظه همه این نکات و نکات پشت پرده به درستی به میدان آمدند و ما باید حواسمان باشد همه جناح‌ها و البته بی‌خیال رادیکال‌ها بشویم. اعتدالیون که جمعیت زیادی را تشکیل می‌دهند مخاطب پزشکیان هستند.

وی تصریح کرد: شاید جملاتی که ظریف در دوران انتخابات بیان کردند جنبه احساسی داشته باشد، اما اتفاقی که افتاده این است که هر کدام از ما به میزانی که از اوضاع بین الملل و منطقه درک داریم، این اتفاق کم از معجزه ندارد و بی شک این دیپلماتی که همه دنیا آن را می‌شناسند به این شکل وارد میدان شدند، همه تعجب می‌کردند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: روز جمعه در نماز جمعه اتفاقی افتاد که به ما نشان داد جلسات ما زیر ذره بین است. خواهش می‌کنم به مجموعه حرف‌ها دقت کنید. ما معتقد هستیم اینکه ظریف با کنش سیاسی دور از انتظار، درصد زیادی را برای ورود به انتخابات ترغیب کرد در آینده با بزرگانی، چون امیرکبیر مقایسه خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.