سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف برق مشترکان پرمصرف رصد و کنترل می‌شود

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: مصرف برق مشترکانی که بالای ۲.۵ برابر الگو مصرف می‌کنند رصد می‌شود و در اولویت قطع برق قرار دارند.

محسن ذبیحی، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در خبر اقتصاد و بازار از شبکه خبر گفت: با استقرار سامانه هوای گرم و تداوم این سامانه، شاهد افزایش نیاز مصرف برق در حد بالایی هستیم. در حال حاضر ۷.۵ درصد رشد تقاضای برق را شاهد هستیم و بیشترین مصرف برق در استان‌های تهران، خوزستان، فارس، هرمزگان، اصفهان و خراسان رضوی ثبت شده است که این امر رابطه مستقیمی با افزایش گرمای هوا دارد.

او افزود: پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که ۲ هفته ماندگاری موج هوا را داشته باشیم که با رشد مصرف برق همراه خواهد بود و به همین خاطر از کلیه مشترکان برق در بخش‌های مختلف اعم از صنایع، کشاورزی، تجاری، اداری و خانگی مدیریت بار را در نظر داشته باشند تا انرژی مورد نیاز را در یک وضعیت پایدار تامین کنیم.

ذبیحی در خصوص مصرف برق ادارات گفت: ادارات تاکنون همکاری خوبی را با صنعت برق داشته اند و از سایر مجموعه‌ها از جمله بخش بانکی تقاضا می‌کنیم همکاری بیشتری داشته باشند و در مدیریت مصرف برق تلاش کنند. از مشترکانی که بالای ۲.۵ برابر الگو مصرف می‌کنند نیز تقاضا داریم در این مدت همکاری جدی داشته باشند. مصرف برق این دست از مشترکین رصد می‌شود و اگر نیاز باشد اقدام به قطع برق آنها خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.