سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پزشکیان در مجلس:

کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد

رئیس‌جمهور منتخب گفت: کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد و باید دست به دست هم دهیم تا پاسخگوی مردم باشیم.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب کشورمان با حضور در صحن علنی امروز یکشنبه (۳۱ تیر) مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همین‌طوری آمدم خدمت شما تا سلام عرض کنیم؛ ان‌شالله دست به دست هم بدهیم و مشکلات مردم را حل کنیم. 

وی ادامه داد: در بحث‌هایی که در مجلس شد کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد. ما مجبوریم دست به دست هم دهیم تا این بحران‌هایی که درست شده و مشکلاتی که وجود دارد را بتوانیم با هماهنگی و همدلی این مسیر را طی کنیم و مشکلات مردم را پاسخگوی باشیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس بیان کرد: ما باید بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم و ما هستیم که مشکل مردم را حل کنیم. مردم به ما اعتماد کردند و من نباید تصور کنم که کسی شدم لذا با رایی که به من دادند تلاش می‌کنیم پاسخگوی نیاز‌های مردم باشم. 

پزشکیان اظهار کرد: بار‌ها وصیت حضرت علی (ع) را خواندم که می‌فرمایند اوصیکم به تقوالله و می‌فرمایند دنبال دنیا راه نیفتید حتی اگر دنیا به دنبال شما راه بیفتد.

رئیس‌جمهور منتخب کشورمان گفت: اگر پست، مقام و قدرت ما را گول نزند می‌توانیم حق بگوییم و با ظالم دشمنی کنیم و یار مظلومان باشیم. باید کاری کنیم حق‌کشی از بین برود و جامعه‌ای درست کنیم که عدالت حکمفرما باشد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با کمک بقیه عزیزان در خدمت مردم باشیم و امیداوریم مردمی که به پای صندوق رای آمدند مشت محکمی به دهان کسانی زدند که در داخل و خارج مردم را به عدم حضور دعوت می‌کردند.

پزشکیان اظهار کرد: امیدوارم که شرمنده مردم نشوم و از آقای قالیباف و هیئت‌رئیسه تشکر می‌کنم، چون چندین بار جلسه داشتیم و باید بتوانیم گره‌هایی که در مملکت وجود دارد را باز کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۴
کارگرساده شرکتی که ۱۰تا رئیس بالا سرشه
۱۱:۳۷ ۳۱ تير ۱۴۰۳
گرونی گرونی گرونی رو دریابید
آیدین
۱۰:۵۹ ۳۱ تير ۱۴۰۳
بنده خدا کجای کارید یه نگاه به نگاه مردم کنید اونوقت میفهمید ایران تو چه وضعیتیه
ناشناس
۱۰:۵۹ ۳۱ تير ۱۴۰۳
صادق باشید
ناشناس
۱۰:۴۳ ۳۱ تير ۱۴۰۳
امان از فراموشی مردم!!!
ناشناس
۱۰:۴۲ ۳۱ تير ۱۴۰۳
آقایون مجلس و دولت واقعا نمیبینند ظلم مدیران خودرو در حق مردم و مشتریانش ؟