سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۵۰ کیلومتر جاده‌های استان سمنان خط کشی شد

رییس اداره ایمنی راهداری استان سمنان از خط کشی و بهسازی ۹۵۰ کیلومتر مسیرهای مواصلاتی استان طی سه ماهه اول امسال خبر داد.

 نظری از انجام خط‌کشی در ۹۵۰ کیلومتر از محورهای این استان در سه ماهه اول امسال خبر داد و گفت : خط کشی ترافیکی به عنوان یکی از رایج‌ترین علائم و تجهیزات کنترل ترافیک مطرح است و هدف از انجام آن، کمک به برقراری نظم و ایمنی بیشتر در راه‌ها و محورها و آگاهی دادن به کاربران جاده‌ای است.

وی از اصلاح سه نقطه حادثه خیز استان در سه ماهه امسال خبر داد و گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان هر ساله بخشی از نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده توسط پلیس راه را اصلاح و در اختیار استفاده کنندگان از راه‌های ارتباطی و کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

 

رئیس اداره ایمنی راهداری استان سمنان با اشاره به حجم بالای سوانح جاده‌ای و خصوصاً واژگونی‌ها در این استان گفت: رفع خطر و اصلاح این نقاط تا حد زیادی به کاهش تصادفات در استان کمک خواهد کرد.

نظری همچنین از نصب بیش از دو هزار عدد تجهیزات ایمنی شامل استوانه‌های ترافیکی، بازتابنده‌های نیوجرسی، چشم‌گربه‌ای، مخروط ایمنی و… طی سه ماهه نخست امسال در محورهای این استان به منظور بهبود ایمنی در راه‌های استان خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر این، طی همین بازه‌ی سه ماهه، بیش از یک هزار و ۸۰۰ عدد تابلو علائم رانندگی شامل: مسیرنما، جهت نما، خطر نما و تابلوهای انتظامی در سطح جاده‌های این استان نصب شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.