سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری حفار غیرمجاز در شرق استان گلستان

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی گلستان از دستگیری حفار غیرمجاز در شهرستان مینودشت با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید فرامرز میر در خصوص دستگیری حفاران غیرمجاز در استان، گفت: بر اساس گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت مشکوک حفاران غیرمجاز در منزل شخصی در شهرستان مینودشت، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی گلستان افزود: پس از بررسی‌های میدانی و پایش منطقه، نیروی انتظامی مینودشت و مأموران یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شرق استان پس از کسب نیابت قضایی به محل اعزام و پس از انجام عملیاتی وارد منزل مسکونی شده و پس از بررسی و بازدید، حفاری غیرمجازی به عمق ۵ متر و عرض ۲ متر در حیاط این منزل مسکونی شناسایی و در این زمینه یک نفر دستگیر شد.

او گفت: متهم با تنظیم صورت‌جلسه به‌منظور سیر مراحل قانونی و قضایی به همراه ادوات حفاری غیرمجاز به پلیس آگاهی شهرستان مینودشت تحویل شد.

سرهنگ میر بیان کرد: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی در خصوص جرائم مرتبط به میراث‌فرهنگی و تجاوز و تخریب آثار فرهنگی_تاریخی را با سامانه ارتباط تلفنی ۰۹۶۶۲ (دریافت اطلاعات مردمی در ارتباط با تخلفات حوزه میراث‌فرهنگی) در میان بگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.