سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ میلیون مشترک برق مشمول پاداش صرفه جویی شدند+ فیلم

مدیرعامل توانیر گفت: از ۲۵ میلیون قبض برقی که تا ۲۳ تیرماه صادرشده ۱۰ میلیون مشترک برق مشمول پاداش صرفه جویی شده اند.

رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در بخش خبری ساعت ۱۱:۳۰ شبکه خبر با بیان اینکه  طبق  اعلام سازمان هواشناسی هفته آینده هفته گرمی خواهد بود گفت: به طور میانگین دمای هوا یک ونیم درجه نسبت به مدت مشابه افزایش دما خواهد داشت و هر یک درجه دمای هوا ۱۸۰۰ مگاوات به میزان مصرف برق اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: در این شرایط همکاری هم وطنان بسیار موثر خواهد بود و توصیه می‌شود که به هیچ عنوان از وسایل برقی پر مصرف در ساعات اوج استفاده نشود و وسایل سرماشی را بر روی درجه ۲۵ قرار دهند چراکه تاثیر ۲۰ تا ۴۰ درصدی در کاهش مصرف برق خواهند داشت و ما برق پایداری را در هفته آینده تجربه خواهیم کرد.

رجبی مشهدی اظهار کرد: از ابتدای تیر تا به ۲۳ تیر ماه از ۲۵ میلیون قبض برقی که صادر شده ۱۰ میلیون قبض مشمول پاداش شده و ۲۴۰ میلیارد تومان پاداش به مشترکانی که نسبت به سال گذشته کاهش مصرف برق داشته اند اختصاص یافته و یک سوم از این تعداد توانسته اند قبض برق رایگان دریافت کنند همچنین علاوه بر آن مشترکان از جوایز ارزنده برخوردار خواهند بود.

مدیرعامل شرکت توانیر بیان کرد: هفته آینده دومین نوبت از اهدای جوایز را خواهیم داشت و نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اوج که ساعت ۱۳ تا ۱۸ هم وطنان همت کنند.

 

 
خبرنگار: محبوبه کباری
 
 
برچسب ها: برق ، قبض برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.