سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد بیش از ۷۷۴ هزارخودرو غیر بومی در جاده های آذربایجان غربی

‍ مدیر کل حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تردد بیش از ۷۷۴ هزار خودرو غیر بومی در محور‌های برون شهری استان در خرداد ماه امسال خبر داد.

 مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به تردد بیش از ۷۷۴ هزار  خودرو غیر بومی در محور‌های برون شهری استان گفت: از این تعداد پلاک ثبت شده در محور‌های برون شهری استان، بیش از ۷۱۵ هزار پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی بوده و استان‌های آذربایجان شرقی با ۱۴ درصد، تهران با ۸ درصد و خراسان رضوی با ۲ درصد به ترتیب بیشترین سهم مبدا تردد را در بین سایر استان‌ها داشته اند. 

ایرج دست نشان افزود: همچنین در این مدت براساس پلاک‌های ثبت شده توسط دوربین‌های پلاک خوان بیش از ۶۴۱ هزار وسیله نقلیه از آذربایجان غربی در سایر استان‌ها مشاهده شده که استان‌های آذربایجان شرقی با ۲۶ درصد، زنجان و تهران هرکدام ۸ درصد به ترتیب بیشترین سهم مقاصد سفر را در بین استان‌ها داشته اند. 

‍ مدیر کل حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در خصوص سهم ماندگاری وسایل نقلیه در استان طی خرداد ماه سالجاری نیز اظهار کرد: بیشترین سهم ماندگاری وسائط نقلیه غیر بومی در استان دراین مدت کمتر از یک روز بوده که معادل ۷۳ درصد کل وسایل نقلیه راشامل می‌شود و همچنین حدود ۲۸ هزار وسیله نقلیه که معادل ۱۰ درصد وسایل نقلیه غیر بومی مشاهده شده در استان، بین ۱ تا ۳ روز در آذربایجان غربی اقامت داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.