سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بارش‌های رگباری از فردا در آذربایجان‌غربی

هواشناسی آذربایجان غربی اعلام کرد: احتمال وقوع بارش‌های رگباری از روز پنجشنبه در استان وجود دارد.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: براساس الگو‌های پیش یابی با توجه به عبور متناوب امواج از تراز میانی جو، احتمال وقوع بارش‌های رگباری از روز پنجشنبه در استان وجود دارد و لازم است تدابیر لازم در راستای کاهش خسارت‌ها به کار گرفته شود.

مهدی صابری افزود: رگبار متناوب باران و رعد و برق همراه با وزش باد گاهی شدید از روز پنجشنبه برای استان پیش بینی می‌شود و نوع مخاطره در روز‌های پیش رو، رگبار باران و تندباد‌های لحظه‌ای است،

وی اظهار کرد: این شرایط تا اواخر وقت روز یکشنبه در استان ادامه دارد و احتمال آبگرفتگی معابر شهری و طغیان رودخانه‌ها نیز وجود دارد.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی از شهروندان خواست تا از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تا پایان این شرایط جوی به علت احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها خودداری کنند.

صابری توصیه کرد: به علت احتمال وقوع رعد و برق و صاعقه شهروندان از تردد در ارتفاعات، کوهنوردی و همچنین چرای احشام پرهیز کنند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته پلدشت با ۳۶ درجه گرم‌ترین و چالدران با ۱۲ درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر‌های آذربایجان غربی بودند؛ دمای هوای ارومیه هم بین ۱۶ و ۳۳ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.