هواشناسی آذربایجان غربی اعلام کرد: دمای هوای استان در دو روز گذشته چهار تا ۶ درجه خنک شده است.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دمای هوای استان در ۴۸ ساعت گذشته چهار تا ۶ درجه کاهش یافته است و با توجه به روند کاهشی دما در آذربایجان غربی دمای هوای ارومیه نیز  بین ۲۱ تا ۲۷ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان بود.

مهدی صابری افزود: در شبانه روز گذشته شهرستان چالدران با مثبت ۱۱ درجه سانتی گراد خنک‌ترین و شهرستان بوکان با ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بودند.

وی با اشاره به اینکه روند کاهشی دما از فردا دوشنبه بیست و نهم  مرداد ماه متوقف می‌شود، اظهار کرد: افزایش نسبی ۲ درجه‌ای دمای هوا برای استان پیش بینی می‌شود.

صابری با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته در ارومیه و چالدران بارندگی ثبت شد، اضافه کرد: این بارش‌ها بین یک تا ۲ میلی متر و پراکنده بوده است.

وی گفت: با توجه به ادامه بارش‌های رگباری تا پایان امروز / یکشنبه/ هشدار هواشناسی زرد در استان ادامه دارد که لازم است شهروندان به این هشدار‌ها توجه کافی داشته باشند و به دلیل احتمال وقوع سیلاب و رعد و برق عدم اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیلها، عدم تردد در کوهپایه‌ها و نقاط مرتفع نیز باید مورد توجه شهروندان و روستاییان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.