سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکومیت پزشک متخلف در ارومیه

پزشک جراح متخلف به خاطر دریافت زیر میزی به پرداخت جریمه محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده پزشکی برای اضافه دریافتی در قبال انجام عمل جراحی خبر داد و گفت: پرونده پزشک متخلف برای دریافت ملبغ اضافی در قبال انجام عمل جراحی و حق ویزیت از بیماران به میزان ۳۸۸ میلیون ریال در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارومیه رسیدگی کرد.

حسین نجف زاده گفت: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر مبلغ اضاف دریافتی محکوم کرد.

وی افزود: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک موجود در مطب پزشک کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.