سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پویش«من یار حسین هستم در قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت:شهروندان در قالب پویش «من یار حسین هستم» عکس‌ها و دلنوشته‌های خود را برای سازمان فرهنگی و ورزشی ارسال کنند.

 سید محمد موسوی منش امروز سه‌شنبه بیست و ششم تیر در بازدید از ستاد مرکزی خدمت رسانی شهرداری قم به عزاداران حسینی واقع در میدان آستانه اظهار کرد: اقدامات سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم برای ایام عزاداری پیش از آغاز ماه محرم برنامه‌ریزی و وارد مرحله اجرا شده بود.

وی افزود: سه روز پیش از آغاز ماه محرم همایش مساجد برگزار و با اهدای بسته‌های فرهنگی به هیئت‌های مذهبی و مساجد شهر قم کمک شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: کمک و حمایت از هیئت‌های مذهبی در قالب پشتیبانی‌هایی از جمله سازه‌های نمایشگاهی، موکت، سیستم صوت و مجموعه‌های میز و صندلی انجام شده و در حال ادامه است.

موسوی‌منش عنوان کرد: برگزاری جلسات کمیته حمایت از مساجد و هیئت‌ها از دیگر اقدامات بود که در قالب بسته‌های ریالی کمک‌هایی صورت گرفت.

وی گفت: سازمان فرهنگی و ورزشی در روز تاسوعا و عاشورا به ایجاد غرفه کودک و نوجوان و برگزاری کارگاه‌های هنری در کنار فعالیت گروه‌های سرود کودکان و نوجوانان اقدام کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ابراز کرد: پویش من یار حسین هستم در قالب مراسم تاسوعا و عاشورا ساماندهی شده که از شهروندان تقاضا داریم عکس‌ها و دلنوشته‌های خود را برای سازمان فرهنگی و ورزشی ارسال کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.