سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طنین انداز شدن نوای مادران شیرخوارگان حسینی در آذربایجان غربی

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در سراسر آذربایجان غربی با حضور گسترده مادران و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم الحرام در بیش از ۹۰ نقطه استان آذربایجان غربی با حضور گسترده مادران و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مصلی بقیة الله الاعظم (عج) برگزار شد  و مادران مومن در سراسر استان با در آغوش گرفتن نوزادان و کودکان خردسال خود در غم شهادت حضرت علی اصغر (ع) کودک ۶ ماهه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اشک ماتم ریختند.

در این آیین معنوی که  همزمان با ۸ هزار و ۵۰۰ نقطه ایران و ۴۵ کشور جهان در مصلای امام خمینی ارومیه نیز برگزار شد مادران ارومیه ای با خواندن لالایی یاد شهید خردسال مظلوم دشت کربلا حضرت علی اصغر (ع) را گرامی داشتند و با حضرت رباب(س) همنوا شدند.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:این مراسم معنوی همزمان با نخستین جمعه ماه محرم در ۳۷ نقطه در شهرستان ارومیه، ۳۵ نقطه در شمال استان و ۱۷ نقطه در جنوب استان از جمله شهر‌های مهاباد و پیرانشهر برگزار شد.

 امیر شجاع زاده از توزیع ۱۵ هزار دست لباس در ورودی مکان‌های برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی خبر داد.

آستان مقدس ۶ امامزاده و بقعه متبرکه از جمله امامزادگان غریب حسن و سراج الدین ارومیه، امامزاده سید بهلول (ع) و شیخ نوایی خوی، امامزادگان برگشاد و سید محمد (ع) سلماس نیز میزبان همایش شیرخوارگان حسینی بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.