سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲۰۰ طرح در حاشیه شهر مشهد اجرا شده یا در دست اقدام است

استاندار خراسان رضوی گفت : بیش از ۲۰۰ پروژه به ارزش ۱۲۰ هزار میلیارد ریال در حاشیه شهر مشهد اجرا شده و یا در حال ساخت برای بهره برداری است.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی گفت: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی اکنون بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما تلاش می‌شود اورژانس آن تا هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

او افزود: یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی ختم شدن اقدامات به افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم، حضور در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی است که در مشهد در آخرین میدان سیاسی این پاسخ داده شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برای اولین بار بیش از ۵۶ درصد مردم کلان شهر مشهد در انتخابات شرکت کردند، ادامه داد: در بین کلانشهر‌ها رتبه نخست را داریم که معنی آن قدردانی مردم از تلاش‌های مسئولین است.

نظری بیان کرد: طرح تحول حاشیه شهر مشهد یکی از طرح‌های تحولی ما در ۲۳ طرح سند تحول دولت شهید رئیسی است که برای این منظور یک قرارگاهی با محوریت فرماندار مشهد تشکیل شد، اما همه دستگاه‌های استانی باید وظیفه خود را در این طرح انجام دهند.

او با اشاره به اقدامات زیرساختی در حال انجام از جمله تصفیه خانه سپتاژ و کشف رود، تصریح کرد: برآیند اقدامات در حال انجام این است که مسئولان برای رفع مشکلات حاشیه شهر اراده قوی دارند و در تلاش هستند مشکلات را حل کنند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: باز شدن معابر اصلی بافت فرسوده در حاشیه شهر یک موضوع بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.