برخی شعب اخذ رای در خراسان رضوی با ازدحام مردم مواجه شده است

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: در نخستین ساعات اخذ رای، برخی شعب رای گیری در مشهد با ازدحام و استقبال گسترده مردم رای دهنده مواجه شده است. ️

سید هادی طباطبایی روز جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: هم اکنون بیشترین شلوغی در شعب رای گیری حرم مطهر رضوی، برخی مساجد قدیمی سطح شهر و برخی مناطق در حاشیه شهر مشهد گزارش شده است و مردم اقبال خوبی در این مناطق داشته اند.

وی ادامه داد:️ هم اکنون مشکلی در فرایند اخذ رای در سراسر خراسان رضوی نداریم و در مجموع پیش بینی می شود میزان مشارکت نسبت به انتخابات مجلس در ۱۱ اسفند ماه گذشته بیشتر باشد.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: همچنین شعب اخذ رای در سایر نقاط استان با استقبال گسترده مردم رو به رو شده است و از حیث ارتباطات و امنیت در کل شعب رای گیری موضوع خاصی نداریم و فقط حوالی ساعت چهار بامداد مشکلی در یکی از خطوط فیبر نوری بروز کرد که اختلال برطرف شده است.

طباطبایی در خصوص میزان تعرفه مصرف شده در استان تا ساعت ۱۰ صبح پاسخی به خبرنگاران نداد و اعلام کرد: در خصوص میزان اخذ رای محلی فعلا اطلاع رسانی نخواهد شد.

خراسان رضوی با حدود هفت میلیون نفر جمعیت افزون بر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن دارد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای ۳۴ شهرستان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.