سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدی:

بیداری ملت‌های جهان تا عمق اردوگاه دشمن پیش رفته است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: به برکت خون شهدای گرانقدر ما، ملت‌های جهان بیدار شدند و این بیداری تا عمق اردوگاه‌های دشمنان پیش رفته است.

سردار محمدرضا نقدی اظهار کرد: دانشگاه هایی که محل تربیت افرادی همچون نتانیاهو و فرماندهان رژیم صهیونیستی بود، امروز به محلی برای فریاد علیه استکبار تبدیل شده و سردمداران آمریکا نیز هیچ راهی برای خاموش کردن این بیداری ندارند.

وی افزود: هم اینک شاهدیم که به برکت خون شهدای گرانقدر ما، این بیداری حتی تا عمق کاخ سفید هم نفوذ کرده و برخی از کارمندان این کاخ، پرچم فلسطین را به اهتزاز در می‌آورند؛ حتی در خیابانهای آمریکا و سایر کشورها همانند فرانسه، شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم فلسطین هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که متفکران هم لب به اعتراض گشودند و از ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی صحبت می کنند؛ این بیداری که باعث آن خون شهدای ما است، تا سقوط رژیم صهیونیستی و استکبار ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: مردم جهان هم اینک در یک سو مظلومیت‌ها و شهادت کودکان و زنان بی‌گناه را مشاهده می کنند و در طرف دیگر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را شاهدند؛ همچنین یک سو رئیس جمهوری را می بینند که در مشکلات کنار مردم است و در میان اشک مردم پیکرش تشییع می شود و طرف دیگر رئیس جمهوری است که هیچ خبری از ملتش ندارد و از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می کند.

سردار نقدی با اشاره به شهید انصاری و شهید نورانی بیان کرد: همان اتفاقی که برای استاندار شهید گیلان افتاد، برای شهید رجایی نیز رخ داد؛ زیرا مسئولان کشور ما در سایه پرچم اسلام به مردم عشق می ورزند و توصیه های دین مبین اسلام را برای خدمت‌رسانی به آنان انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: البته چنین توصیه هایی فقط در دین مبین اسلام است که شهدای خدمت ما نیز به این الگوها تکیه داشتند؛ نسل امروز ما نیز شاهد ساده زیستی، تواضع و خستگی ناپذیری رئیس جمهور شهیدشان بوده اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در ادامه گفت: البته این رفتارها الگوی حکمرانی است و مسئولان ما با این عیار محک زده می شوند؛زیرا شهدای خدمت ما به خصوص شهید آیت الله رئیسی در برابر ملت متواضع، اما در مقابل دشمنان همانندکوه استوار بود و از حق مردم دفاع می کردند.

سردار نقدی اظهار کرد: به همین دلیل شهدایی همچون انصاری، رجایی و آیت الله رئیسی ماندگار شدند؛ زیرا این الگوی حکمرانی را از امیرالمومنین(ع) آموختند و چون برای خدا خدمت می‌کردند، خستگی ناپذیر بودند؛ دولت جدیدی هم که توسط مردم انتخاب شده نیز، باید این مسیر را با قدرت ادامه دهد تا مردم به قله‌های موفقیت برسند.

شاهد بیداری ملت های جهان هستیم

همچنین استاندار گیلان نیز در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: شهادت شهیدان انصاری، نورانی و شهید رجایی سند جنایت استکبار است که با پرورش گروهک‌های تروریستی این افراد را شهید کردند.

اسدالله عباسی افزود: البته نام و یاد این شهدا جاودانه شد و شاهدیم که سرانجام گروه‌های تروریستی که هزاران نفر از مردم را به شهادت رساندند به کجا کشیده شده و همه آنها در حال زوال و نابودی هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: هدف دشمنان و استکبار این است که پرچم اسلام و قرآن را به زمین بزنند و به همین دلیل تعدادی از مسئولان ما را به شهادت رساندند؛ اما شاهدیم که نه تنها موفق به این کار نشدند بلکه شاهد بیداری ملتهای جهان هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.