سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۶ هزار آشپزخانه طبخ و توزیع غذای گرم در پویش اطعام حسینی (ع)

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ه) از فعالیت ۶ هزار آشپزخانه برای طبخ و توزیع غذای گرم در قالب پویش اطعام حسینی (ع) خبر داد.

حبیب‌اله آسوده در تشریح برنامه‌های کمیته امداد در ایام محرم و صفر اظهار داشت: پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری این نهاد و مراکز نیکوکاری و هیات‌های مذهبی از ابتدای محرم آغاز شده و تا پایان صفر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در قالب پویش اطعام و احسان حسینی ۶ هزار آشپزخانه با همکاری مراکز نیکوکاری و خیرین اقدام به طبخ غذا و توزیع بین فقرا و نیازمندان می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تعداد آشپزخانه‌های فعال و همچنین طبخ غذا نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

آسوده بیان داشت: پویش احسان حسینی نیز یکی دیگر از پویش‌هایی است که در ایام محرم و صفر اجرا می‌شود که در قالب آن علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، خدماتی نیز در حوزه‌های درمان و مسکن برای نیازمندان و مددجویان انجام می‌شود که در واقع خیرین و نیکوکاران می‌توانند نذر خود را در این بخش ادا کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود: خیرین می‌توانند از طریق سرشماره #۸۸۸۷* و #۱۲* یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۴۰۲۰ کمک‌های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند.

آسوده تاکید کرد: در قالب پویش‌های اشاره شده هیچ اعتبار دولتی استفاده نمی‌شود و تمام هزینه‌ها توسط خیرین انجام می‌شود.

وی به پویش «به عشق حسین (ع)» اشاره کرد و افزود: در قالب این پویش، کمیته امداد در این پویش اقدام به جذب حامیان برای فرزندان ایتام و محسنین می‌کند و هموطنان می‌توانند حداقل یک فرزند را به نیت شهدای کربلا تحت حمایت خود قرار دهند.

وی در ارتباط با پذیرش ایتام در قالب به عشق حسین (ع) خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا از طریق درگاه‌های سایت اکرام و همچنین مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد نسبت به حمایت از ایتام اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۷ تير ۱۴۰۳
پختن وطبخ انواع نذری ماه محرم خیلی هم خوبه وانواع غذاهای خوشمزه ایرانی که شامل چلوبرنج گوشت و چلوبرنج زعفرانی با خورشت قیمه و چلو برنج قورمه سبزی و ابگوشت معروف یعنی ابگوشت امام حسینی و چلو کباب و چلو جوجه کباب وعدس پلو با گوشت و لوبیا پلو با گوشت وهمه غذاهای خوشمزه ه همراه نوشیدنی ها نوشابه و دوغ در ظرف های پلاستیکی و پختن شله زرد و حلیم واش نذری و بلغور و عدسی خلاصه باید موقع پخش وتوزیع به همه داده شود اما به تعداد مساوی طوری به همه برسد نه کم بیاد نه زیاد اسراف هم صورت نگیرد همه چی منظم وعالی باید همه کارها انجام بشه کیفیت غذاها ونذری ها باید به بالاترین حد برسه یعنی خیلی خوب وعالی همه چی باید باشه تا همه راضی باشند هماهنگی وبرنامه ریزی باید باشه در پختن وپخش وتوزیع نذری های ماه محرم عکس تصاویر فیلم ها نوشتنی ها کلیپ ها ویدیوها حتما باموبایل هوشمند ببینید تا اطلاعات شما زیاد بشه در مورد نذری های ماه محرم همه موفق باشید/
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۷ تير ۱۴۰۳
پختن برنج باید بطور کامل اتوماتیک بشه