سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۴ واحد بهداشتی در استان بوشهر افتتاح شد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۵۴ واحد بهداشتی با اعتبار یک‌هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال در قالب کارنامه خدمتی دولت شهید رئیسی در این استان تکمیل و افتتاح شده است.

فرهادی گفت: این طرح ها شامل ۱۸ خانه بهداشت روستایی ، چهار پایگاه سلامت ، ۲۲ پانسیون زیست پزشک ،۹ مرکز جامع سلامت و یک واحد آزمایشگاهی است که در دولت سیزدهم به سرانجام رسید.

وی افزود: ساخت و تجهیز ۱۱۷ پروژه بهداشتی در استان بوشهر در قالب تفاهم نامه ای با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پیگیری شد که تاکنون ۵۴ پروژه تعیین تکلیف شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: ۲۷ واحد بهداشتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد به‌زودی و در هفته دولت سال جاری تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی ۳۶ واحد بهداشتی باقیمانده نیز شروع شده و تا پایان سال جاری مطابق با برنامه پیش‌بینی تکمیل و افتتاح خواهد شد.

فرهادی اضافه کرد: مجموع اعتبارات هزینه شده از محل اعتبارات ملی و استانی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکنون ۲هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال است و جهت تکمیل واحدهای باقیمانده نیز یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار جدید مورد نیاز است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متوسط پیشرفت کلی پروژه‌های باقیمانده ۸۸ درصد و متراژ زیربنای کل واحدهای این تفاهم‌نامه نیز ۲۱ هزار و ۲۵۲ مترمربع است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.