سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ویژه نظارتی اداره کل تعزیرات حکومتی قم در ماه محرم

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه محرم در استان در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد خواهد شد.

 تقی حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با اشاره به در پیش بودن ایام محرم و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز از قبیل برنج، انواع حبوبات، روغن، گوشت، قند و شکر جهت برپایی هیئات مذهبی، گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار  از ۱۷ تیر ماه آغاز می شود و تا ۳۱ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در اجرای این طرح که با حضور میدانی روسای شعب تعزیرات حکومتی در گشت‌های مشترک و همراهی دستگاه‌های متولی امر نظارت بر بازار انجام خواهد شد، بنا داریم برای ایجاد ثبات قیمت در بازار در کنار نهاد‌های مختلفی که برای نظارت، بازرسی و کشف تخلف وجود دارند به کنترل بازار کمک کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: در این طرح که با محوریت تعزیرات حکومتی انجام خواهد شد، رویکرد پیشگیری از وقوع تخلف در حمایت از حقوق مصرف کنندگان مورد انتظار است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف نسبت به تشکیل پرونده اقدام و در اسرع وقت برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

حسام گفت: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با ثبت شکایت خود در سامانه ۱۳۵ در کنار نهاد‌های بازرسی و نظارت به کنترل هر چه بهتر بازار کمک کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.