مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از جریمه ۱۱ میلیارد ریالی برای یک غرفه متخلف عرضه‌کننده سوهان در استان خبر داد.

تقی حسام در این زمینه گفت: پرونده تخلفات رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و گران‌فروشی انواع سوهان یک غرفه مجتمع بین راهی به ارزش یک میلیارد و ۹۹ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان قم رسیدگی شد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی قم  اضافه کرد: شعبه رسیدگی به پرونده به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام گران‌فروشی را محرز دانست و متخلف را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف گران‌فروشی محکوم کرد.

به گفته  مدیرکل تعزیرات حکومتی قم ، شعبه همچنین برای تخلف رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، غرفه خاطی را به پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

حسام گفت: با گزارش بازرسان اداره کل صمت پیرامون عرضه و فروش انواع سوهان در این غرفه بیش از نرخ‌های تعیین شده و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، پرونده این تخلفات برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از کشف و ضبط ۲ تُن خمیر اسکلت مرغ غیربهداشتی از یک شرکت تولید موادغذایی خبر داد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: در گشت مشترک امروز تعزیرات حکومتی به همراه کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل دامپزشکی از یک شرکت تولید موادغذایی سوسیس و کالباس در شهرک صنعتی شکوهیه قم، ۲ هزار کیلوگرم خمیر اسکلت مرغ غیربهداشتی ضبط و معدوم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار