مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: در جریان بازرسی از اصناف در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان، ۳۴ پرونده تخلفات تشکیل شد.

تقی حسام گفت: طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی جدید که از تاریخ ۱۰ شهریورماه جاری آغاز شده، تا تاریخ ۱۶ مهرماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم  عنوان کرد: در این طرح بر قلام پرمصرف مانند لوازم التحریر، کیف و کفش، پوشاک و سرویس مدارس نظارت می‌کنیم.

او  ادامه داد: از آغاز طرح، در قالب هشت اکیپ، ۴۷ فقره بازرسی صورت گرفته و ۳۴ پرونده تخلفات تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه مربوطه ارجاع شده‌است.

حسام با تاکید بر این که هرگونه افزایش قیمت سرویس مدارس و پوشاک که بالاتر از نرخ مصوب باشد، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با ثبت شکایت خود در سامانه ۱۳۵، سازمان تعزیرات حکومتی را در کنار دیگر نهاد‌های بازرسی و نظارت برای کنترل هر چه بهتر بازار کمک کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم تاکید کرد: در این طرح که با محوریت تعزیرات‌حکومتی انجام می‌شود، رویکرد پیشگیری از وقوع تخلف در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مورد انتظار است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقدام به تشکیل پرونده و در اسرع وقت برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات‌حکومتی ارسال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار