سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتش صهیونیست: در حال آماده شدن برای جنگ با حزب الله هستیم

ارتش رژیم صهیونیستی از مبارزه با حماس در غزه و آماده شدن برای جنگ با حزب الله در جبهه شمالی خبر داد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل فشار‌های مضاعف داخلی به دلیل جنگ غزه اکنون در موضع ضعف قرار دارد و به هر اقدامی که به ماندن وی در قدرت کمک کند، متوسل می‌شود. گسترش جنگ به سایر مناطق از جمله لبنان یکی از این دستاویز‌ها محسوب می‌شود. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از مهیا شدن برای جنگ با حزب الله لبنان خبر داد. 

بر این اساس، این نهاد در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: ما اکنون به مبارزه با رزمندگان جنبش حماس در تمامی مناطق غزه ادامه می‌دهیم و در عین حال، خود را برای جنگ با حزب الله لبنان در جبهه شمالی آماده می‌کنیم. 

این پیام می‌افزاید: جنگ در غزه تا زمانی که تمامی اسرای ما از بند حماس آزاد شوند ادامه خواهد یافت. همچنین باید شرایط به گونه‌ای باشد که صهیونیست‌ها بتوانند به شهرک‌های شمالی و جنوبی (در نزدیکی غزه و لبنان) بازگردند. 

این پیام در صفحه اجتماعی ارتش رژیم صهیونیستی تنها ساعاتی پس از آن منتشر می‌شود که روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از منابع امنیتی صهیونیست اعلام کرد مقامات ارتش به دنبال رسیدن توافق صلحی در غزه هستند حتی اگر این اقدام باعث باقی ماندن حماس در قدرت شود. 

در این گزارش رسیدن به توافق با حماس بهترین راهکار موجود برای آزادی اسرای باقی مانده در غزه عنوان شده است. 

۲ مقام ارشد صهیونیست به نیویورک تایمز اعلام کردند: اکنون برخی تانک‌ها در غزه با میزان کمتری از گلوله‌ها تجهیز شده اند، زیرا مهمات برای عملیات بزرگتر در جبهه شمالی با حزب الله نیاز است. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.