سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات پاکسازی محورهای مواصلاتی گیلان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گیلان گفت: کلیه محور‌های اصلی و فرعی استان باز است و تنها راه روستایی انبوه در شهرستان رودبار به دلیل ریزش و سقوط سنگ، تردد با مشکل مواجه شده است.

غلامعلی نیک فهم، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گیلان  با بیان اینکه با توجه به اعلام هشدار قرمز هواشناسی در سطح استان و  بارش‌های شدید باران از شب گذشته، کلیه محور‌های اصلی و فرعی استان باز است گفت: تنها راه روستایی انبوه در شهرستان رودبار به دلیل ریزش و سقوط سنگ، تردد با مشکل مواجه شده است که تلاش همکاران راهدار جهت روان سازی و پاکسازی محور ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گیلان افزود: مابقی محور‌های استان نیز، نیرو‌های راهداری با تمام توان عملیات هدایت آب‌های سطحی، رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح محور‌ها را انجام می‌دهند. 

نیک فهم اظهار داشت: طی سامانه بارشی اخیر شاهد بارش شدید باران در برخی از محور‌های مواصلاتی استان بودیم که  تمام گشت‌های عملیاتی راهداری این اداره کل در محور‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان گیلان  مستقر هستند  و عملیات پایش و کنترل محور‌های مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح جاده را انجام می‌دهند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  گیلان در پایان با اعلام اینکه بارندگی‌ها باعث افزایش لغزندگی سطح محور‌های استان شده و خطر واژگونی را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: مسافرین و رانندگان محترم حتماً از سفر‌های غیرضروری به دلیل شرایط جوی تا پایداری هوا پرهیز کنند، همچنین جهت آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت ۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با سامانه تلفنی ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها: راهداری ، گیلان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.