گیلان؛

تفكیك حوزه راهداری اداره‌كل راه و شهرسازی گیلان

ماموریت‌های اداری و اجرایی مدیریت راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان گیلان به اداره كل راهداری و حمل و نقل واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبر داد : انتقال وظایف حوزه راهداری ادارات كل راه و شهرسازی استان‌ها به اداره كل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان‌ها در راستای ایجاد انسجام تشكیلاتی و مدیریت یكپارچه در نگهداری شبكه راه‌های كشور اجرا می‌شود و این طرح بر اساس مصوبه شورای عالی اداری كشور است كه در سراسر كشور درحال انجام است.
علی خاوری در ادامه ضمن اعلام شرح وظایف سرپرستان جدید ادارات گفت: انتزاع حوزه راهداری به معنای کم شدن وظایف راه و شهرسازی نیست بلکه با نگاه ویژه شخص وزیر به حوزه‌های معماری و شهرسازی، مسکن و ساختمان و دیگر حوزه‌های راه و شهرسازی، شرایط برای ارتقاء کمی و کیفی خدمات در این حوزه‌ها فراهم می‌شود.
خاوری به انتقال کلیه ماشین آلات سنگین راهداری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اشاره کرد: و ضمن تقدیر و تشكر از زحمات و تلاش‌های خالصانه شبانه‌روزی كاركنان راهداری و آرزوی موفقیت برای ایشان اضافه کرد ، اداره كل راه و شهرسازی گیلان همانند گذشته به عنوان نماینده وزارت راه و شهرسازی در استان فعالیت دارد و در این نقل و انتقال تنها تغییر ساختار سازمانی صورت میگیرد.
وی در ادامه اذعان کرد : همه ما راهدار هستیم و باید تفکر راهداری داشته باشیم و با این تفکر به مردم خدمت کنیم و ما در مواقع بحرانی دوشادوش و در کنار همکارانمان در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواهیم بود.
خاوری در پایان این نشست خاطرنشان كرد: كلیه وظایف، اختیارات، نیروی انسانی، امكانات، تجهیزات و ماشین آلات حوزه راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان گیلان به اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان منتقل شده است.


انتهای پیام/اص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.