سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودشناسی از روحیات درونی، مهمترین شرط ازدواج موفق است

یک کارشناس و مشاور ازدواج و خانواده بیان کرد: خودشناسی فرد از روحیات و خواسته‌های درونی از مهمترین شروط لازم برای ازدواج موفق است.

زینب آقاجری مشاور خانواده وازدواج در کارگاه آموزشی ازدواج آسان ویژه خواهران مجرد سپاه خوزستان که به همت معاونت روابط عمومی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در مورخ بیست و سوم خردادماه امسال برگزارشد گفت: خودشناسی فرد از روحیات و خواسته های درونی را مهمترین شرط لازم برای ازدواج عنوان کردند و اینکه برای داشتن ازدواج سالم و آسان، انتخاب همسر ،معیارها و راهکارهای زیادی وجود دارد که در نظر گرفتن هر یک از معیارها در هنگام تصمیم گیری برای ازدواج پایدار، کمکهای زیادی میکند،ازدواج امری مهم و تصمیمی است که برای یک عمر است و باید با دید باز و منطقی به آن نگاه کرد.

 

او همچنین عنوان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه بالا بردن سطح آموزش، آگاهی در بین جوانان و افزایش ازدواج سالم و آسان است.

او افزود: در این کارگاه همچنین شناخت های ضروری پیش از ازدواج، انگیزه های نامناسب برای ازدواج، آشنایی، معیارهای انتخاب همسر ازدیگر مسائلی بودکه به صورت کامل بیان شد.

 خانم آقاجری اضافه کرد: شناخت آداب همسرداری از مواردی است که باید پیش از آغاز زندگی از آن اطلاع پیدا کنیم و تا زمانی که اصول رانندگی را آموزش نبینیم هرگز نمیتوانیم بر زندگی خود تسلط پیدا کنیم.

او همچنین ادامه داد: شناخت اصول همسرداری میتواند در جهت موفقت بیشتر در زندگی متاهلی کمک کننده باشد.

این مشاور خانواده در پایان گفت: نکته آخر که در تفکر صحیح موثر عمل میکند این است که ما بدانیم، ازدواج باهم بودن برای ساختن است نه ساختن برای باهم بودن.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.