سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غنابخشی به اوقات فراغت جوانان نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها

رئیس اداره ورزش و جوانان اردکان گفت: مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در غنی سازی اوقات فراغت جوانان با رویکرد فعالیت‌های فرهنگی موثر است.

محمدرضا زارع رئیس ادراه ورزش و جوانان اردکان در نشست کمیته تخصصی اوقات فراغت بر ضرورت ارتباط مناسب دستگاه‌های اجرایی جهت غنی سازی اوقات فراغت و لزوم همکاری و هم افزایی کلیه ادارات عضو ستاد و پرهیز از موازی کاری با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود تاکید کرد. 

او اضافه کرد: با توجه به پایان سال تحصیلی جاری و فرا رسیدن فصل تابستان دستگاه‌های متولی برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تدوین و با برنامه ریزی مناسب زمینه فعالیت مفید جوانان در تابستان را فراهم کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردکان با بیان اینکه امروزه بحث غنی سازی اوقات فراغت جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است تصریح کرد: برنامه‌های اوقات فراغت باید با براساس نیازسنجی، علاقه مندی و مشارکت خانواده‌های آن در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی شود.

زارع گفت: اوقات فراغت فرصت مناسبی برای ایجاد روحیه خودباوری، شناسایی و پرورش استعداد‌ها در قشر جوان و نوجوان است که با برنامه ریزی صحیح می‌توان به نتایج مورد نظر رسید.

او اظهار داشت: برای جلب مشارکت حداکثری جوانان و خانواده‌ها در اوقات فراغت و روی آوردن آنها به فعالیت‌های فرهنگی، مهارتی و ورزشی، نظارت دقیق دستگاه‌های مرتبط بر چگونگی فعالیت‌های اوقات فراغت و جلب مشارکت سازمان‌های مردمی در این حوزه می‌تواند بر سطح کمی و کیفی این فعالیت‌ها بیفزاید.

اداره ورزش و جوانان شهرستان، برنامه ریزی طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۳ را با هدف جذب گروه‌های مختلف سنی فعال خواهد کرد.

هم اکنون در اردکان ۳۸ باشگاه و بیش از ۳۰ هیات ورزشی فعالند و شمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان نیز ۶ هزار نفر است. مرکز شهرستان ۱۶۵ هزار نفری اردکان در۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.