سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت پارکینگ، مختص کامیون‌ها در خارج از شهر کرمان

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، بر لزوم ساخت پارکینگ مختص کامیون‌ها در خارج از شهر و رفع تصرف پیاده‌رو‌ها از خودرو‌های متخلف تأکید کرد.

محمود ایرانمنش، در نشست با سرهنگ پاک‌ایزدی، رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمان برگزار شد، گفت: همان‌گونه که برای انتقال کارگاه‌های ضایعاتی به بیرون از شهر اقدام کردیم، در صورت وجود زمین مناسب برای ایجاد پارکینگ مختص کامیون‌ها نیز دست‌به‌کار خواهیم شد.

وی افزود: شهرداری کرمان برای همکاری در این موارد آماده است.

سرهنگ پاک‌ایزدی، رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمان نیز در این نشست، به مشکلات ناشی از حضور کامیون‌ها در معابر شهری و همچنین دستفروش‌ها و کامیون‌های حامل بارمیوه و تره‌بار اشاره کرد و گفت: در بسیاری از شهر‌ها همکاری و تعامل نزدیک پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری بسیار کارساز بوده است که امیدواریم این همکاری در شهر کرمان نیز پررنگ‌تر شود.

همچنین در این نشست، محمدرضا یحیی‌زاده، معاون حمل‌و‌نقل و امور زیر‌بنایی شهردار کرمان، درخصوص جانمایی مناسب برای ساخت ایستگاه پلیس در شأن و اندازه شهر کرمان، با هزینه برآورده‌شده مواردی را مطرح کرد. 

 امیر هاشمی، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی نیز خواستار همکاری پلیس برای برخورد با مشکل سدمعبر به‌خصوص دستفروش‌ها و وانت‌بار‌ها شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.