سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره‌های ملی گز بلداجی و فرش دستباف

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌وکار‌های وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: برای برگزاری جشنواره‌های ملی گز بلداجی و فرش دستباف در کشور برنامه‌ریزی شده است.

سعید فیاضی اظهار داشت: برای جذب بیشتر گردشگران خارجی باید از ظرفیت همجواری کشور‌هایی مانند ترکیه و عراق بهره‌گیری تا اقتصاد این حوزه متحول شود.

وی آموزش تخصصی راهنمایان گردشگری برای ارتباط با گردشگران خارجی به‌منظور معرفی بیشتر چهارمحال و بختیاری در سطح ملی و بین‌المللی را ضروری دانست و افزود: واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه راهنمایان گردشگری آمادگی دارد.


بیشتر بخوانید


فیاضی تقویت گردشگری علمی با هدف افزایش جذب گردشگر خارجی در چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام و اضافه کرد: در این راستا برگزاری جشنوار‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی در دستور کار قرار دارد که تاکنون برای برگزاری جشنواره‌های ملی گز بلداجی وفرش دستباف برنامه‌ریزی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
بلداجی نگین گردشگری استان چهارمحال و بختیاری با آوازه جهانی بخاطر گز بلداجی و پذیرای جمعیت میلیونی مسافر بخاطر جاذبه های فراوان توریستی ازجمله امامزاده حمزه علی و دریاچه ی چغاخور و منطقه زیبای چغاخور با محرومیت های فراوانی روبرو است که با ارتقا به شهرستان می تواند قطب گردشگری و کشاورزی کشور شود