سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور در سنندج:

شهید رئیسی مظهر وحدت ملت است

وحیدی با بیان اینکه شهید رئیسی مظهر وحدت ملت است، گفت: سوگواری و عزاداری مردم کشورمان وحدت ایمانی و واقعی بین اقوام مختلف را به خوبی نمایان کرد.

وزیر کشور عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در پیاده راه فردوسی سنندج اظهار کرد: در مدت کوتاه خدمات شهید رئیسی در این سه سال و نیم باعث شده اکنون همه در فراق ایشان بگریند و اکنون همه جا مملو از خاطرات ایشان است.

احمد وحیدی گفت: در جریان سه سفر شهید رئیسی به کردستان دیدیم که مردم شریف این استان چه استقبال باشکوهی از ایشان داشتند که همان را در مراسم بدرقه این شهید نیز نشان دادند.

وی با بیان اینکه  وحدت ملت ایران یک وحدت واقعی و هویتی است، تاکید کرد:  شهید رئیسی مظهر وحدت ملت است و سوگواری و عزاداری مردم کشورمان به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان و قدرشناسی آنان از خدمات شهدای خدمات، وحدت ایمانی و واقعی بین اقوام مختلف کُرد، فارس، ترک، عرب، ترکمن و بلوچ را به خوبی نمایان کرد.

وزیر کشور سوگواری مردم را مهر تاییدی بر وفای به عهد رئیس جمهور شهید دانست و افزود: با شهادت رئیس جمهور، تحولات جدیدی در جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

وحیدی تاکید کرد: ما اتفاقات مهمی از ابتدای انقلاب تاکنون تجربه کرده‌ایم که در هر کشوری می توانست مشکل ساز باشد اما به واسطه وفاداری مردم، استحکام نظام و رهبری فرزانه، از همه وقایع به سلامت عبور کردیم و از این حادثه تلخ نیز گذر خواهیم کرد.

عزاداری مردم نشان از حکمرانی اسلامی شهید رئیسی است

وی، عزاداری مردم را نشان از حکمرانی اسلامی شهید رئیسی دانست و گفت: این اخلاق و حمکرانی و نگاه به مردم موجب شد که همه ملت متحد، آن شهید بزرگوار را ارج نهند.

وزیر کشور بیان کرد: شهید بزرگوار ما در مقابل مردم خود بسیار متواضع و در مقابل مستکبران آنچنان با عظمت صحبت می‌کرد که سخنان ایشان را در مجامع بین‌الملل شنیدیم که چگونه جانانه از قرآن و مردم فلسطین دفاع کرد.

وحیدی خاظر نشان کرد: اگر امروز مردم غزه افتخارآفرین در برابر دشمنان ایستاده‌اند این را از ملت ایران به ارث برده‌اند؛ چرا که با الگوگیری از ملت ایران می‌دانند در برابر همه سختی‌ها می‌توان ایستاد و به پیروزی رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.