سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زاهدان:

محور‌های فعالیت حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بررسی شد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان از بررسی محور‌های فعالیت کمیته همکاری‌های مشترک حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش استان خبر داد.

آیت‌الله محامی امروز در جلسه کمیته همکاری‌های مشترک حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار کرد: باید از فرصت‌ها برای تربیت و پرورش صحیح دانش آموزان استفاده حداکثری کرده و تربیت دینی، ایمانی و باور‌های قلبی را ارتقا دهیم.

وی افزود: موضوع اوقات فراغت و غنی سازی آن بسیار حائز اهمیت است و باید با برنامه ریزی صحیح و مدون این مقوله پیگیری شود؛ چرا که تربیت در همه مقاطع زمانی باید استمرار داشته باشد و پیوسته برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: با هدف تاثیرگذاری در ابعاد شخصیتی دانش آموزان بویژه روحیه اجتماعی، دینی، معارفی و بصیرتی بر اساس احصا اطلاعات و نیازسنجی آموزش و پرورش، از حضور روحانیون و مبلّغان دینی در طرح اوقات فراغت بهره گیری شود.

وی ادامه داد: برای تربیت صحیح و مطلوب دانش آموزان در عصر کنونی، لازم است آموزش‌های مهارتی، بصیرتی، معارفی و علمی معلمان دنبال و بروز رسانی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.