رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: دوره توانمندسازی روحانیون مستقر در حوزه سیستان با حضور معاون ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در محل نمازخانه اداره تبلیغات زابل برگزار شد.

  حجت‌الاسلام‌والمسلمین جانعلی ظریف‌صیادی با اشاره به‌ضرورت تداوم دوره‌های تخصصی و توانمندسازی ائمه جماعت  بیان کرد: بعضی از فعالان مذهبی از فضای با صفای مساجد صرفاً به‌عنوان یک مکان عبادی استفاده می‌کنند، درحالی‌که مساجد به‌عنوان محور جامعه ولائی باید به کانون‌های رفع مشکلات مردم تبدیل شوند.
 
وی بنیاد هدایت را نهادی برخاسته از بطن سازمان تبلیغات اسلامی معرفی کرد و افزود: بنیاد هدایت یک نهاد فرهنگی مذهبی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است، و توانمندسازی و به‌روزرسانی اطلاعات علمی و مهارت‌های اجتماعی امامان جماعت محلات باهدف رفع مشکلات مردم، رویکرد اصلی این بنیاد سراسر کشور است.
 
  حجت‌الاسلام‌والمسلمین ظریف صیادی در ادامه با اشاره به اینکه بنیاد هدایت با محوریت رشد و تکامل اعضای شبکه امامت ایجاد گردیده است، خاطرنشان کرد: رویداد یک‌روزه توانمندسازی ائمه جماعت منطقه سیستان، به‌عنوان یکی از مناطق هدف بنیاد هدایت، باهدف بررسی راهبردها و رویدادهای جامعه و رسالت امامان جماعت با حضور حجت‌الاسلام محمد پشم فروش مسئول دفتر عملیات‌های بنیاد هدایت برگزار شد.
 
وی طلاب و روحانیون مستعد اندیشمند و دارای روحیه جهادی را از عوامل مؤثر در تقویت پیوند اجتماعی صمیمانه این قشر پرتوان و اهالی محلات معرفی نمود و اذعان کرد: توجه به ارتباط صمیمی با اهالی محلات، تولید محتوا و کنشگری در فضای حقیقی و مجازی و جهاد تبیین، و روایتگری از مهم‌ترین سرفصل‌های فعالیت ائمه جماعت محلات برای موفقیت در تبلیغ و حل مشکلات مردم در جامعه هدف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار