فرماندار مهرستان گفت: آموزش‌ و پرورش مهمترین رکن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نوجوانان است که در این مسیر باید بیش از گذشته اهتمام ورزد.

  ناصر درازه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت مهرستان گفت: در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سیاست‌های شهرستانی و استانی را باید مبتنی بر سیاست‌های کشوری تطبیق و مصوب کنیم.

وی ادامه داد: در مسیر شهدا حرکت کردن و دغدغه داشتن مهم است و برای حفظ این فرهنگ باید کوشش کرد تا بتوانیم شفاعت شهدا را جلب کنیم.

فرماندار مهرستان گفت: ایثار و شهادت‌طلبی، فرهنگی جامع و الگویی بی‌نظیر است که فقط برای جنگ و مبارزه نیست بلکه در تمامی عرصه‌ها باید از آن بهره ببریم.

وی بیان کرد: ما باید از خودگذشتگی، دگرخواهی، فتوت و جوانمردی را در جامعه ترویج کنیم و بهترین الگو و اسوه برای ترویج این سیره و روش رفتار شهداست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: مهمتر از شهادت، فرهنگ شهادت است و دشمن از این فرهنگ می‌ترسد، بنابراین بهترین انتقام از دشمن و بهترین ضربه این است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده و تقویت کنیم.
مجتبی میرحسینی تصریح کرد: حقیقتاً خادم الرضا (ع)، خادم جمهور ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پرتلاش، جهادی و مردمی کشور عزیزمان که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد و به درجه والای شهادت گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار