سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود مراکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

۱۲ مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خراسان جنوبی وجود دارد که با توجه به جمعیت، نیاز به افزایش تعداد آن‌ها احساس می‌شود.

مظهری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: در استان ۱۲ مرکز ثابت کانون پرورش فکری و ۸ مرکز سیار که شامل ماشین‌های مجهز برای رفتن به روستا‌ها و مناطق شهری محروم می‌شود وجود دارد. 

او افزود: در جریان فعالیت‌های کانون ۶۲ برنامه و حوزه مختلف پوشش داده می‌شود که محور همه برنامه‌ها کتاب است.

مظهری بیان کرد: آموزش رسمی کودکان و نوجوانان با آموزش و پرورش و بخشی از آموزش غیر رسمی آنها با کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که برنامه‌های کانون در سطح‌بندی سنی طراحی شده و به تمام کودکان و نوجوانان خدمت رسانی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ادامه داد: تعداد نیرو‌های ما در کانون‌های پرورش فکری بسیار کم است، اما همکاران ما در استان با تمام توان و بازدهی ویژه در حال فعالیت هستند و با هم افزایی از منابع محدود بهترین بهره را می‌گیریم.

او عنوان کرد: در مرکز استان ۳ مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجود دارد که با توجه به شاخص جمعیت نیاز به ۱۲ مرکز داریم؛ مرکز شماره ۴ در مهرشهر به زودی راه‌اندازی می‌شود، پیگیریم که برای راه‌اندازی مرکز شماره ۵ نیز به ما زمین داده شود و در صورتی که تعداد مراکز ثابت به ۵ مرکز برسد باز هم کمبود ۷ مرکز ثابت در بیرجند احساس می‌شود.

مظهری تصریح کرد: در دیگر شهرستان‌های استان نیز نیاز به تأسیس مراکز ثابت است که برای عملیاتی شدن آن به کمک نمایندگان مجلس نیاز داریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.