مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: یکی از رسالت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشف استعداد‌های کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است.

حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: توزیع ۸ هزار و ۵۰۰ کتاب، بازی و سرگرمی به مراکز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی از امروز آغاز شد.

او افزود: توزیع این تعداد کتاب با هدف دسترسی کودکان و نوجوانان به تازه‌ترین یافته‌ها و کتاب‌های ویژه کودکان و نوجوانان در تمامی حوزه‌ها است.

حمیدی با اشاره به اینکه توزیع کتاب در ۳ مرحله ارسال انجام می‌شود، بیان کرد: مرحله دوم توزیع کتاب یک ماه آینده و مرحله سوم آبان ماه انجام خواهد شد که از طرف ستاد کانون کشور و مدیرعامل کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان استان اهدا شده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  ادامه داد: ۹۱ عنوان کتاب‌های درحال توزیع امروز، چاپ اول و ۲۵ عنوان هم از انتشارات دیگر تهیه شده است.

او اظهار کرد: در حال حاضر  ۲۴۰ هزار کتاب تخصصی در حوزه کودک و نوجوان در مراکز کانون پرورش فکری در ۲۸ مرکز ثابت، سیار و پستی استان موجود است.

فرماندار بیرجند گفت: برنامه‌های کانون در اوقات فراغت هدفمند است و این موضوع موجب اعتماد خانواده‌ها و استقبال خوب از کانون شده است.

فاضلی فرد افزود: کودکان ما در کنار آموزش نیاز به پرورش هم دارند تا بتوانند موفق باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار