سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی در یزد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی با استفاده از ظرفیت هنر به منظور فرهنگ سازی حوزه ازدواج و جوانی جمعیت است.

زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در دیدار با رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به  برنامه‌های هفته جوان و فرهنگ سازی مقوله ازدواج و جوانی جمعیت گفت: توجه به مسائل جوانان مورد تاکید سیدالشهداء خدمت آیت الله رئیسی بود و در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در این حوزه انجام شد. 

وی افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی نهادی فرهنگ ساز و جریان ساز است که با همکاری و تعامل می‌توانیم اقدامات خوبی در فرهنگ سازی ازدواج و جوانی جمعیت انجام دهیم. 

حاجی حسینی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی در یزد گفت: این جشنواره در راستای استفاده از ظرفیت هنر در راستای فرهنگ سازی حوزه ازدواج برگزار و با استقبال خوب هنرمندان روبه رو شد که بیش از ۷۰۰ اثر از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد‌ی همکاری و تعامل این دو نهاد در برگزاری هرچه بهتر برگزاری برنامه‌های هفته ازدواج و همچنین اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی تاکید کرد. 

زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد نیز در این نشست گفت: همواره بر فرهنگ سازی در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه ازدواج و جوانی جمعیت تاکید داشتیم و آماده هرگونه همکاری و مشارکت هستیم.

در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بر همکاری دو نهاد در فرهنگ سازی ازدواج و جوانی جمعیت تاکید شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.