سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای تأمین سوخت مسافران نوروزی مشکلی نداریم

رئیس شرکت نفت زابل از اختصاص پنج جایگاه برای توزیع سهمیه سوخت مسافران در این شهرستان خبر داد و گفت: برای تأمین سوخت مسافران نوروزی مشکلی نداریم.

 محمدحسین کاظمی  بیان کرد: مسافران نوروزی که به شهرستان زابل مسافرت کردند و کارت سوخت آنها در طرح کدینگ قرار دارد می‌توانند به جایگاه‌های مخصوصی که برای آنها در نظر گرفته شده است مراجعه کنند. 

رئیس شرکت نفت زابل افزود: همچنین کسانی که فاقد کارت سوخت هستند می توانند به جایگاه های سرایانی، نیمروز، امام‌حسین‌، کوثر و ابراهیمیان مراجعه کنند و با ارائه مدارک سهمیه سوخت خود را دریافت کنند. 

وی با بیان اینکه برنامه خاصی جهت توزیع سوخت در بین مسافرین وجود دارد ادامه داد: خودروهای پلاک شهرستان در منطقه سیستان بدون سوخت نخواهند ماند. 

رئیس شرکت نفت زابل افزود: برای تأمین سوخت مسافران نوروزی مشکلی نداریم  و مسافرین محترم  می‌توانند هر ۴ روز ۴۰ لیتر سوخت از جایگاه‌های عرضه سوخت دریافت کنند.  

کاظمی تصریح کرد: همچنین افرادی که تقاضای کارت سوخت نیز داده‌اند می‌توانند در مدت زمانی که کارت سوخت آنها صادر می شود جهت دریافت سوخت به جایگاه ابراهمیان و نیمروز مراجعه کنند. 

وی ادامه داد: جایگاه‌های سرایانی، نیمروز، امام حسین، کوثر و ابراهیمیان مراجعه کنند و با ارائه مدارک سهمیه سوخت خود را دریافت کنند. 

وی تأکید کرد: نحوه ارائه سوخت به مردم و مسافران اعم از ارائه سوخت با کارت سوخت شخصی مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته و دستورات لازم به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان و مسافران محترم وجلب رضایت آنان صادر شده است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.