برگزاری اجرای طرح سراسری پویش چشم به راهیم همزمان سراسر کشور در ایرانشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در این پویش ۲۱۶ راهدار به همراه ۱۰۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با ۲۵ اکیپ در محور‌های مهم و پرتردد مستقر و برای خدمت رسانی در آماده باش هستند و همچنین فروش و رزرواسیون بلیط به صورت حضوری و غیرحضوری می‌باشد.

مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در این پویش ۲۱۶ راهدار به همراه ۱۰۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با ۲۵ اکیپ در محور‌های مهم و پرتردد مستقر و برای خدمت رسانی در آماده باش هستند و همچنین فروش و رزرواسیون بلیط به صورت حضوری و غیرحضوری می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان افزود: ایجاد اکیپ‌های کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل مسافری، برگزاری مانور مشترک با پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان، برپایی میز خدمت در ترمینال مسافربری ایرانشهر و چابهار جهت پاسخگویی به شکایات و پرسش‌های مردم عزیز می‌باشد. 

وی بیان کرد: بکارگیری ۲۵۰ دستگاه اتوبوس، ۱۰۵۰ دستگاه مینی بوس و ۹۰ دستگاه خودروی سواری و فعالیت ۴۱ شرکت شعبه حمل و نقل برای ارائه خدمت به مسافرین عزیز نوروزی از جمله مصوبات سفر ستاد تحصیلات نوروزی جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.

وی تصریح کرد: در جنوب استان ۱۷ مجتمع خدماتی و رفاهی جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی فعالیت دارند که ۹ مورد از آنها دارای جایگاه سوخت فعال می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار