سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انقباض فزاینده اقتصاد رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ

رسانه‌ رژیم صهیونیستی اعلام کرد اقتصاد این رژیم بیش از آنچه که صهیونیست‌ها انتظارش را داشتند بر اثر جنگ، کوچک شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اقتصاد این رژیم بیش از حد انتظار و تخمین زده شده در سه ماهه آخر سال گذشته، یعنی سه ماهه‌ای که جنگ در آن آغاز شد، کوچک شد.

خبرگزاری المیادین به نقل از گزارش رادیو ارتش نوشت: تخمین زده می‌شد که تولید ناخالص داخلی در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۳ به میزان ۱۹.۴ درصد کاهش یابد، اما اکنون اداره مرکزی آمار گزارش می‌دهد که کاهش ۲۰.۷ ٪ برآورد شده است.

چند روز پیش، گزارشی توسط مجله اکونومیست بیان کرد که جنگ غزه برای رژیم صهیونیستی پرهزینه‌تر از آنچه انتظار می‌رفت، بود. این روزنامه اعلام کرد که اقتصاد اشغالگران بین اکتبر و دسامبر به میزان سالانه یک پنجم کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، در همان دوره، بیش از ۷۵۰۰۰۰ نفر یا یک ششم نیروی کار بیکار بودند که بسیاری از آن‌ها تخلیه یا ذخیره شدند. در همین راستا ماه گذشته، آژانس رتبه بندی مودی برای اولین بار رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی را کاهش داد.

پیش از این وب سایت صهیونیستی واللا تایید کرد که پس از کاهش رتبه اعتباری این رژیم توسط موسسه مودیز، انتظار می‌رود که هر دو شرکت رتبه بندی S&P و Fitch به زودی تصمیم خود را برای طبقه بندی جدید رژیم صهیونیستی منتشر کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
خداوکیلی یکی برای این مسوولین توضیح بده که گنج قارون قالیچه سلیمون همه رو این صهیونیستها دارن. اینا که محدود به کشور جعلی اسرائیل نیستن. اینا گماشته آمریکا و اروپا هستند یه عده بدبخت از همه جا رونده رو هم آوردن ساکن کردن تا اشغالگریشون رو توجیح کنند.
اینا پشتشون به آمریکا و اروپا بنده.
باید از بیخ نابود بشن با این حملات فقط فلسطین درحال نابودیست
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
اونا رو کسی تحریم کرده یا نه ؟