حملات موشکی حزب الله به مواضع تل‌آویو در مزارع شبعا و جولان اشغالی

نیروهای حزب الله چند مقر نظامی تل‌آویو را در مزارع شبعا و جولان اشغالی هدف حملات سنگین موشکی قرار دادند.

 منابع خبری اسرائیلی از به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در شهرک «مجدل شمس» واقع در جولان اشغالی سوریه خبر دادند. گفته می‌شود این مسئله به خاطر حملات موشکی از جنوب لبنان است.

برخی منابع می‌گویند که جنبش حزب الله لبنان در این حملات، بیش از ۳۰ موشک به سمت جولان و مزارع اشغالی شبعا شلیک کرده است.

حزب الله همچنین با انتشار چند بیانیه از ادامه حملات خود به مواضع رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی با لبنان خبر داد. نیرو‌های مقاومت لبنان، بعد از ظهر امروز، تجهیزات جاسوسی موجود در مقر «الرادار» واقع در مزارع شبعا را منهدم کردند.

حزب الله همچنین مقر «الراهب» را با موشک‌های «برکان» و مقر‌های نظامی «معالیه غولان» و «الرمثا» واقع در «کفرشوبا» را با موشک‌های دیگر هدف قرار داد.

سامانه پدافندی اسرائیل هم روز گذشته در منطقه الجلیل غربی واقع در شمال فلسطین اشغالی فعال شد. در این حملات، منطقه «معالی یوسف» هدف حمله قرار گرفت. در جریان این حمله، شش موشک از جنوب لبنان شلیک شد که پس از آن، آژیر‌های خطر به صدا درآمدند.

حزب الله صبح روز گذشته، مقر «البغدادی» را با موشک دارای تخریب بالای برکان هدف قرار داد. حمله بعدی مقاومت لبنان، به مقر «قلعه هونین» صورت گرفت. حزب الله همچنین مقر «زبدین» را هدف قرار داد. 

نیرو‌های مقاومت لبنان همچنین با شلیک به سمت یک پهپاد اسرائیلی در مناطق مرزی فلسطین اشغالی، این پهپاد را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

صهیونیست‌ها که از حملات حزب الله به ستوه آمده‌اند، در تلاش هستند با تهدید‌های واهی، مانع از ادامه حمایت‌های مقاومت لبنان از مردم غزه شوند. سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله بار‌ها تأکید کرده است که تنها راه پایان حملات به مواضع اسرائیل، توقف تجاوز به غزه است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اخیرا گزارش داد که رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم دستور داده تا نقشه‌های عملیات زمینی احتمالی در لبنان را آماده و تهیه کنند.

منبع : فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
به نظرم حزب اله می‌تونه از طریق دریا و دور زدن مسیر با پهپاد تانک های موجود در غزه رو هدف بگیره . پهپاد های ایرانی البته . به نظرم باید روش فکر بشه. چون تو غزه رادار نیست. و راحت میشه تانک و نفر شکار کرد. اینو منعکس کنید لطفاً
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
به نظر من حزب الله باید رحم را کنار بگذاردوشهرکهای جولان وشمال غزه را بکوبند وپیشروی کنند تا لبنان وسوریه با غزه هم مرز بشوندوفلسطبن را پس گرفته به غزه کمک کنند واین صهیونیسمهای کودک کُش جنایتکار ضد بشر را که حتی معنی جنگ را نمیدانداز این منطقه بیرون کنند
Iran (Islamic Republic of)
تیام
۲۱:۰۸ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
ایولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
خدا قوت همین فرمان بروید جلو تا نتانیاهو ودوستانش را به درک بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
اسراییل هم در پاسخ این حملات جنوب لبنان را شخم می زند
آخرین اخبار