سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویداد ملی مشارکت آفرین در سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان از برگزاری رویدادهای مشارکت آفرین سرزمین مهر و مهیار با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری معاونت سیاسی و اجتماعی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری این استان خبر داد.

 

لیلا سایگانی  در حاشیه برگزاری رویداد ملی "مشارکت آفرین سرزمین مهر و مهیار" در مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این رویداد در سطح ملی و به شکل متناظر در پنج استان هدف برای نخستین بار برگزار شد.

وی افزود: طرح رویدادهای مشارکت آفرین به دنبال احیای ظرفیت‌های بومی و مزیت‌های استانی، شکوفایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های رشد و توسعه پایدار اقلیم‌های فرهنگی ایران است که در سیستان و بلوچستان در چندین شهرستان و شهر کوچک و بزرگ از دهه فجر شروع و اختتامیه آن در عید نیمه شعبان و در مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان در حال برگزاری است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی رویداد ملی مشارکت آفرین ایجاد و تقویت نشاط اجتماعی است و امیدواریم در سطح استان تاثیر مثبتی داشته باشد و مردم این منطقه مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز انتخابات هم به صحنه و میدان خواهند آمد و ارادت خودشان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت و در کارنامه سیاسی استان مانند سال‌های گذشته بدرخشند.

وی با اشاره به میزان مشارکت بالای شهروندان سیستان و بلوچستان در انتخابات دوره‌های قبل اظهار کرد: ما جزء استان‌های پیشتاز و سه استان اول با بالاترین میزان مشارکت در انتخابت کشور هستیم.

سایگانی با بیان اینکه جوان‌ترین استان کشور هستیم افزود: امیدوار و مطمئن هستیم در این دوره هم جزء استان‌های پیشتاز خواهیم بود و طبق نظرسنجی‌های کشوری که انجام شده سیستان و بلوچستان جزء چند استان اول در حوزه مشارکت انتخابات پیش رو است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.