سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخت سلیمان تکاب از هنرمندان میزبانی کرد+عکس

پنجمین جشنواره زمستانی مجموعه جهانی تخت سلیمان تکاب برگزار شد.

فرماندار تکاب در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه نیمه شعبان، پنجمین جشنواره زمستانی تخت سلیمان با حضور شرکت کنندگانی از شهر‌های مختلف کشور در مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان و در محیطی سر شار از مواهب الهی توأم با شور و نشاط مردمی برگزار شد.

اسماعیل حیدری آزاد گفت: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، تهیه و توزیع آش محلی، خلق آثار خوشنویسی و ساخت آدم برفی و سازه‌های برفی از برنامه‌های این جشنواره یک روزه بود و خوشبختانه این جشنواره مورد اقبال هموطنان عزیز از اقصی نقاط کشور بوده و شور و نشاط اجتماعی خاصی را بوجود آورد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه عنوان کرد و افزود: این جشنواره با همکاری شهرداری تخت سلیمان، فرمانداری تکاب، مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان و ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

 شهردار تخت سلیمان نیز هم در این باره می گوید: تلاش ما بر آن است در سال‌های آتی با مساعدت مسؤلین امر این جشنواره را در سطح استانی و ملی برگزار کنیم.

سید محمد نجیبی گفت: حجم بالای برف در منطقه در این فصل از سال که در سطح استان بی نظیر محسوب می‌شود موجب شده تا این جشنواره در ۵ سال اجرایی خود از شور و نشاط و استقبال خاص مردمی برخوردار شود.

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.