سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تایید صلاحیت ۸ نفر از کاندیدا‌های انتخابات مجلس درحوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر

️فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: با تایید شورای نگهبان، تعداد ۸ نفر به تعداد نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر اضافه شد.

دکتر اسدیان گفت: با ابلاغ نتایج رسیدگی به اعتراض داوطلبان از سوی شورای نگهبان تاکنون در این حوزه انتخابیه صلاحیت ۳۵ نفر تایید شده است.

وی با بیان اینکه نتایج نهایی بررسی صلاحیت‌ها ۱۹ بهمن از سوی شورای نگهبان اعلام خواهد شد اضافه کرد: همچنین احتمال افزوده شدن داوطلبان تایید صلاحیت شده و نیز انتقالی از سایر حوزه‌های انتخابیه طی روز‌های آتی وجود دارد.

وی اضافه کرد: مشارکت گسترده آحاد مردم در انتخابات و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای خنثی کننده تهدید‌های دشمنان و موجب تحکیم مردمسالاری دینی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی بوده و دست اندرکاران انتخابات نیز امانتدار آرای ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هستند.

فرمانداری ویژه شهرستان مراغه، انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی به همراه ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری طی ۱۱ اسفند امسال برگزار شده و یک نفر از حوزه انتخابیه مراغه، عجب‌شیر و سراجو راهی خانه ملت می‌شود.

حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر با حدود ۳۲۰ هزار نفر جمعیت، هشت درصد از جمعیت آذربایجان‌شرقی را داراست و در این حوزه از هر چهار هزار و ۵۰ نفر، یک متقاضی برای ورود به مجلس دوازدهم ثبت‌نام نهایی کرده بود.

برچسب ها: انتخابات ، داوطلبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.