معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با توجه به جمعیت و تعداد داوطلبان انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مقام نخست را در کشور کسب کرد.

 
ˈغلامعلی رضوانیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: تعداد داوطلبان انتخابات امسال شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سومین دوره آن در سال 85 حدود 27درصد رشد داشته است.
وی بیان کرد: تعداد داوطلبان انتخابات سال جاری شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد چهار هزار و 381 نفر با 677 روستای واجد شرایط و 17 شورای شهر بوده است.
رضوانی اظهار کرد: تعداد داوطلبان انتخابات امسال شوراهای اسلامی شهر در کهگیلویه و بویراحمد 624 نفر است در حالی که این تعداد در سال 85، 453 نفر بوده است.
وی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد امسال،عنوان کرد: تمام افرادی که به نظام و انقلاب و اصول آن معتقد هستند و به آینده کشور نیز علاقه دارند باید در انتخابات پیش رو شرکت کرده و با حرکت جهادی خود در خلق حماسه سیاسی بکوشند.
رضوانی تعداد شعبه های انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد برای سه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را یک هزار و 180 مورد اعلام کرد.
وی ابراز داشت: بیش از 96 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد مرد و چهار درصد زن هستند.
رضوانی افزود: بیش از 20 هزار عامل اجرایی، نظارتی و امنیتی برگزاری انتخابات 24 خرداد امسال در کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه هرگونه استفاده از امکانات دولتی در ستاد کاندیداهای انتخاباتی خلاف است، گفت: حضور مدیران بدون استفاده از خودروی دولتی در ستادهای انتخاباتی مانعی ندارد.
رضوانی تعداد روستاهای مشمول برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد را 721 مورد و تعداد شهرها را نیز 17 مورد عنوان کرد.
وی بیان کرد: از مجموع 677 روستای مشمول برگزاری انتخابات شوراها در کهگیلویه و بویراحمد 42 مورد بنا به دلایل مختلف از حضور در این رقابت مهم سیاسی استقبال نکردند.
رضوانی اظهار کرد: از این تعداد 40 روستا در شهرستان بویراحمد، یک روستا در شهرستان دنا و یک روستا نیز در شهرستان بهمئی است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.