سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهالی ۴ روستای پیرانشهر همچنان محصور در برف هستند

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پیرانشهر گفت: بازگشایی راه دسترسی ۱۱ روستای بخش لاجان این شهرستان از چهار روز قبل شروع شده است، اما اهالی ۴ روستای این بخش همچنان محصور در برف هستند.

هاوری مدرس رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پیرانشهر گفت: پس از بارش سنگین برف اوایل هفته جاری راه دسترسی ۱۱ روستایی این شهرستان در بخش لاجان مشهور به منطقه سیوه گده مسدود شده بود که عوامل راهداری با استفاده از بولدزر مشغول برف‌روبی راه این روستا‌ها هستند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ارتفاع برف در مسیر روستا‌های بخش لاجان حدود یک و نیم متر است و عوامل راهداری این شهرستان کار برف‌روبی را تنها با بولدزر و به دلیل ارتفاع زیادی برف به سختی انجام می‌دهند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پیرانشهر افزود: هم اکنون برف‌روبی ۱۸ کیلومتر از راه دسترسی روستا‌های یاقوش، کانی کلی، سیوه گده و گردمراد که چهار روز است در محاصره برف قرار دارند، در حال انجام است.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۳۲ نفر از عوامل راهداری پیرانشهر با استفاده از ۳۲ دستگاه ماشین آلات راهداری سبک و سنگین در محور‌های بین شهری و روستایی این شهرستان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

مدرس گفت: شهرستان پیرانشهر در مجموع دارای ۴۵۰ کیلومتر راه است که از مقدار ۱۰۰ کیلومتر آن راه اصلی و ۳۵۰ کیلومتر دیگر راه روستایی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.