سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

حفظ منابع آب و خاک واجب دینی است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: رویکرد دولت توجه ویژه به حفظ آب و خاک در کشاورزی است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سفر یک روزه خود به همدان گفت: توجه ویژه به حفظ منابع آب و خاک در کشاورزی و جمع آوری به موقع زکات است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در دیدار با امام جمعه همدان گفت: این استان در حوزه جهاد کشاورزی از جمله استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

او با تشریح اهداف نهاد نمایندگی، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: گسترش فرهنگ و ارزش‌های دینی و انقلابی در وزارت جهاد کشاورزی، جمع آوری زکات و مصرف آن و نظارت بر ذبح شرعی از جمله اهداف وماموریت‌های این نهاد است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی پشتیبانی علمی و فقهی از مسائلی مانند انفعال آب و زمین به همراه پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد کشاوری را نیز از جمله ماموریت‌های چهار گانه این نهاد به ویژه در دوسال گذشته برشمرد. 

نماینده ولی فقیه در استان هم کشاورزان استان را متدین و ارزشی برشمرد و گفت: از آنجا که کشت و کار شغل انبیای الهی است ما خواستار ارتقای منزلت اجتماعی کشاورزان در جامعه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی همچنین گفت: سیاست‌های نامناسب صادراتی باعث شد امسال هم منابع آبی ما مصرف شود و هم سیب زمینی کاران استان دسترنج شان بر باد رفت.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان هم در گزارشی گفت: با تولید حدود ۵ میلیون تن محصولات کشاورزی ۳۰ درصد اشتغال و ۲۵ درصد اقتصاد استان مربوط به بخش کشاورزی است.

رضا بهراملو حفظ زمین و خاک حاصلخیز در کنار منابع آبی را ضروری دانست و گفت: امنیت غذایی ما با بهره برداری درست از منابع و بکار گیری دانش بروز و فنی تامین می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.