سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام اعتکاف رجبیه در یزد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف از ۲۶ دی خبر داد.

حجت الاسلام نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف به صورت اینترنتی در وبگاه www.tebyanyazd.ir از تاریخ ۲۶ دی ماه آغاز خواهد شد.

او افزود: مساجدی که تقاضای برگزاری مراسم اعتکاف را دارند، باید تا قبل از ساعت ۱۴:۳۰ روز ۲۴ دی ماه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان خود مراجعه کرده و اطلاعات خود را وارد سامانه تعریف شده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد به تبلیغات محیطی این مراسم اشاره و تصریح کرد: با هماهنگی که بین ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و شهرداری‌ها انجام شده است مقرر شده است تبلیغات محیطی در سطح استان به صورت یکسان انجام شود.

او اظهار داشت: با توجه به وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی، مبلغین و مبلغات قبل از حضور در اعتکاف آموزش‌های لازم را خواهند دید تا ارتباط درست با معتکفین داشته باشند.

حجت الاسلام نجیمی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی با مراکز فرهنگی دیگر استان از جمله جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، بسیج دانش آموزی و دانشجویی، انجمن اسلامی دانش آموزان و ... مراسم اعتکاف به بهترین نحو ممکن انجام شود.

او افزود: در نظر گرفتن سرانه فرهنگی برای مساجد در صورت امکان، تهیه فرم نظرسنجی برای معتکفین در روز آخر مراسم، بازرسی از مساجد و آشپزخانه‌ها از جمله برنامه‌های ادارات تبلیغات اسلامی برای این مراسم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.