مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ائمه جماعات در مساجد نباید تنها به منبر و محراب اکتفا کنند بلکه باید در تمام مسائل محور محله خود فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، حجت السلام علیرضا نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در جمع روحانیون شهرستان بهاباد ، گفت: ائمه جماعات در مساجد نباید تنها به منبر و محراب اکتفا کنند بلکه باید در تمام مسائل محور محله خود باشند.

او با اشاره به برگزاری دوره‌های توانمند سازی ویژه روحانیون، افزود: این دوره‌ها در ابتدا ویژه روحانیون مستقر و در ادامه با توجه به نقش همسران آن‌ها برای خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود.

نجیمی ادامه داد: قطعا محور قرار گرفتن امام جماعت در محلات نیازمند یاری تمامی دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمت رسان است که در این حوزه نیز اقداماتی در حال انجام است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، با اشاره به تغییرات صورت گرفته در سیاست‌ها و اولویت‌های کاری سازمان تبلغات اسلامی کشور، ادامه داد: هر آنچه که بتوانیم در شهرستان‌ها به ویژه شهرستان‌هایی که مسئولان آن همراهی بیشتری داشته باشند پای کار خواهم آورد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار