سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین دادواره مجمع مطالبه گران مردمی آذربایجان شرقی

اولین دادواره مجمع مطالبه گران مردمی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

معاون تشکیلات و بازرسی قرارگاه بقیةالله الاعظم (عج) گفت: این قرارگاه بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب و در پی تاکید رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت به میدان آوردن مردم در مبارزه با فساد شکل گرفت و مسئولیت پشتیبانی در حوزه فرامین رهبری را دارد.

بابایی افزود: مجمع مطالبه گران مردمی هم که در سال ۱۴۰۰ راه اندازی شده هم اکنون در ۳۱ استان کشورو ۳۲۷ شهرستان کشور تاسیس شده است و حمایت‌های قضایی، حقوقی، رسانه‌ای و آموزشی از مطالبه گران این مجمع در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرگزاری دادرسانه نیز برای طرح و پیگیری مطالبات عمومی در مرحله صدور مجوز است افزود: تلاش می‌کنیم با پیگیری از مسئولان رسانه ملی، در هر استان یک برنامه تلویزیونی در حوزه مطالبه گری تولید و پخش شود.

دبیر مجمع مطالبه گران مردمی آذربایجان شرقی هم گفت: این مجمع زیر نظر قرارگاه فرهنگی و اجتماعی قرب بقیه الله الاعظم، خردادماه پارسال با محوریت جوانان متعهد و انقلابی آغاز به کار کرد و تاکنون در ۱۶ شهرستان‌ها تشکیل شده است و تا پایان سال در همه شهرستان‌ها راه اندازی خواهد شد.

رحمانی اضافه کرد: هدف اصلی این مجمع بسترسازی برای به میان آوردن گروه‌های مردمی برای حل مشکلات و مطالبات خودشان و حمایت از مطالبه گرهاست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.