فرماندار ماهشهر گفت: نسل جوان و نوجوان امروز پیشران گام دوم انقلاب اسلامی هستند، با تبیین و تولید محتوا واقعیت‌های استکبار جهانی و اهداف انقلاب اسلامی را برای آن‌ها تشریح کنیم.

فریدون بندری  گفت: یکی از روزهای تاریخی و یوم الله ها در تقویم نظام و کشور عزیزمان ایران اسلامی، روز ۱۳ آبان ماه بوده که سه واقعه تاریخی و سرنوشت ساز در آن روی داده است و در آن سه چهره زشت و پلید از استکبار جهانی مشاهده میکنیم و باید از این فرصت و یوم الله با تبیین و تولید محتوا، واقعیت‌های استکبار جهانی و نظام سلطه و همچنین اهداف انقلاب اسلامی را برای نسل جوان و نوجوان امروز تشریح کنیم.

 فرمانداری ماهشهر می گوید: در سالهای گذشته توجه ویژه‌ای به این موضوع نشده است و امروزه مشاهده میکنیم که این نسل بعضاً سوالاتی دارند و باید پای حرفشان نشست تا دشمنان نظام اسلامی اینچنین از شکاف پیش آمده بین نسلی ما سؤاستفاده نکند.

به گفته او نسل جوان و نوجوان امروز ما، موتور پیشران گام دوم انقلاب اسلامی بوده و میطلبد مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط بجای قرارگاه زدن های مختلف، وارد میدان شده و با تولید محتوا و تبیین عملکرد ها و دلایل وجود برخی مشکلات، این شکاف موجود را کاهش دهند.

این مقام مسئول گفت: از تمامی دستگاه های اجرایی، سازمان ها و صنایع دولتی و غیر دولتی شهرستان میخواهم با تمام توان درکنار اداره آموزش و پرورش جهت برگزاری هرچه باشکوه تر برگزار کردن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، هفته بسیج دانش آموزی و روز استکبار ستیزی مشارکت داشته، ضمن آنکه مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح برگزار خواهد شد که مکان و برنامه های آن توسط شورای تبلیغات اسلامی به اطلاع عموم مردم شریف شهرستان بندرماهشهر خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.