سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ شریفی خبر داد؛

۲ حادثه فوتی در بزرگراه شهید همدانی به فاصله ۱۰ روز

رییس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: در ده روز اول آبان ماه دو حادثه فوتی در بزرگراه همدانی به دلیل توقف در حاشیه بزرگراه داشتیم.

 سرهنگ شریفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تخلفات حادثه ساز و خطرناک برخی از رانندگانی همچون سرعت و سبقت و لایی کشی در معابر بزرگراهی باعث ترس دیگر شهروندان و رانندگان می شود و برخورد با این نوع از تخلفات خواست و مطالبه شهروندان است.

وی افزود: نباید تخلفات و حرکات ۲ درصد از رانندگان که تخلفات حادثه ساز را انجام می دهند امنیت روانی جامعه را بر هم بریزد.

سرهنگ عبادی اظهار داشت: پلیس بزرگراه با تخلفاتی چون سرعت و سبقت و لایی کشی بویژه در معابر بزرگراهی برخورد داشته و هم اعمال قانون و هم توقیف در پاریکنگ و توقیفات ساعتی صورت می پذیرد.

رییس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: در ده روز اول آبان ماه دو حادثه بسیار وحشتناک فوتی در بزرگراه همدانی داشتیم که ۴ نفر فوت کردند که در حادثه اول پس از پنچری خودرو یک راننده کامیون به کمک می شتابد تا پنچری این خودرو را بگیرد و در این لحظه خودروی دیگری با این دو برخورد می کند که هر دو عزیز در دم فوت می کنند.

وی گفت : حادثه بعدی در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همدانی روی دهد که یک سواری پنچر می شود و خانم سرنشین ۷۰ متر عقب تر با چراغ گوشی مشغول علامت دادن می شود و پیش بینی لازم را انجام می دهند که در این حالت یک راننده بی احتیاط از یک عابر عبور می کند و در آیینه پشت سر را نگاه می کند که با دو سرنشین و راننده آقا که مشغول پنچر گیری بوده اند برخورد و این دو نفر نیز متاسفانه فوت می کنند.

سرهنگ شریفی بیان داشت : توقف حاشیه ای در بزرگراه واقعا جزء حادثه ساز ترین تخلف در بزرگراه محسوب می شود . تقاضا می شود که اگر حادثه ای روی داد و خودرو خراب شد اولین کار این است که سرنشینان پیاده شوند و با احتیاط در محل امن و ایمن بایستند. در فاصله ۱۵۰ متری در بزرگراه ها علامت را برای دیدن رانندگان به کار بگیرند و در تصادفات جرحی اگر مصدوم قابلیت جابجایی دارد حتما خارج شود و نگران کارشناسی تصادف نباشند و بیشتر مواظب سلامتی خود و سرنشینان باشند.  سپس با ۱۱۰ تماس گرفته و همکاران بنده را در جریان قرار دهند. 

برچسب ها: رانندگی ، راهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.