رئیس پلیس راهور گفت: کاروانها نباید از اتوبوسهای غیراستاندارد و فاقد معاینه فنی برای جابجایی زائران استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار اسکندر مومنی در حاشیه بازدید از قرارگاه ترافیکی روح الله گفت: امسال نیز میلیونها ایرانی عاشق در ایام ارتحال امام(ره) برای تجدید میثاق با امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در  مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حاضر می شوند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های ترافیکی پلیس راهور از مبداء تا حرم و سپس تا بازگشت زائران به شهرهایشان ادامه دارد گفت: کاروانها نباید از اتوبوسهای غیرمجاز و شهری برای جابجایی زائران استفاده کنند و علاوه بر استفاده از اتوبوس های بین شهری خودرو باید دارای معاینه فنی قابل قبول و راننده نیز باید دارای کارت سلامت باشد.

مومنی افزود: تمام اتوبوسها باید داری نقشه و کروکی مسیر باشد و همیار و نماینده کاروان نیز در اتوبوس حضور داشته باشند.

وی افزود: 20 هزار دستگاه اتوبوس زائران حرم امام(ره) را منتقل می کنند تاکید کرد علاوه بر اتوبوسها صدها هزار زائر نیز با خودروهای شخصی شان به حرم می آیند و ما باید در کمتر از نصف روز اقدامات ترافیکی را انجام دهیم. اگر ناهماهنگی کوچکی به وجود آید ترافیک سنگین ایجاد می شود.

مومنی ادامه داد: امیدواریم با همکاری زائران و مسئولان امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد نظم خوب ترافیکی در بر گزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) باشیم.

رئیس پلیس راهور اظهار داشت: تمهیدات لازم برای سفرهای هموطنان اندیشیده شده و مسیرهایی که تردد در آنها افزایش می یابد با استفاده از نیروهای کمکی تقویت شده است.

مومنی گفت:  با توجه به این که سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است مجدداً طوفان رخ دهد هموطنان از سفرهای غیرضرور شهری و درون شهری خودداری کنند و عابران پیاده نیز از کنار داربست ها، ساختمان های نیمه کاره و تابلوهای بزرگ تردد نکنند.

وی خاطر نشان کرد: رانندگان نیز در صورت امکان از پارک خودرو در کنار ساختمان های نیمه کاره و درختان خودداری کنند. این در حالی است که از هموطنان می خواهیم از نشستن پشت وانت خودداری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رانندگی ، پلیس ، راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار